Masz pytanie?

 

  1. Co oznacza gwarancja zwrotu 12 miesięcy?

Chcemy, abyś był w 100% naszym zadowolonym klientem. Jeśli jednak uznasz, że chcesz zwrócić nam swoje zamówienie, możesz to zrobić bez podawania przyczyny w ciągu 12 miesięcy od zakupu odsyłając nam je wraz z paragonem. My zwrócimy Ci pieniądze za zamówiony produkt oraz prześlemy skórzany upominek, aby podziękować Ci za zainteresowanie naszym sklepem.

 

  1. Czy mogę zwrócić towar?

Tak, możesz to zrobić bez podawania przyczyny w ciągu 12 miesięcy od zakupu, odsyłając nam je wraz z paragonem. My zwrócimy Ci pieniądze za zamówiony produkt oraz prześlemy skórzany upominek, aby podziękować Ci za zainteresowanie naszym sklepem.

 

  1. Czy mogę zamówić towar na próbę?

Tak, możesz to zrobić. Zamów towar na próbę, jeśli Ci się nie spodoba, odeśij go nam w ciągu 12 miesięcy od zakupu wraz z paragonem. My zwrócimy Ci pieniądze za zamówiony produkt oraz prześlemy skórzany upominek, aby podziękować Ci za zainteresowanie naszym sklepem.

 

  1. Jakie są koszty wysyłki?

Zamówienia wysyłamy tylko i wyłącznie kurierem.

 

PŁATNOŚĆ Z GÓRY                             17,00 zł

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE                24,00 zł

 

  1. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Całkowity czas realizacji zamówienia od złożenia do dostarczenia do klienta trwa od 2 do maksymalnie 6 dni roboczych. 

 

  1. Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W 99% przypadków tak. Zamówienia realizujemy bez zbędnej zwłoki. Jeśli spodziewamy się opóźnienia, na pewno Cię o tym poinformujemy.  Status Twojego zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na Twoje konto na naszej stronie.

 

  1. Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Tak, jest możliwy. Zaznacz to w odpowiednim miejscu na stronie.

 

  1. Czy mogę wybrać przesyłkę Poczta Polska?

Niestety nie. W trosce o terminowe doręczenia przesyłek w nienaruszonym stanie wysyłamy zamówienia tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej.

 

  1.  Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres?

Tak, masz możliwość podania innego adresu do wysyłki.

 

  1.  Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

Tak, zaznacz opcję „faktura” przy finalizacji zamówienia.

 

  1.  Chcę wysłać zamówienie jako prezent. Czy mogę zrezygnować z paragonu?

Tak, możemy nie dołączać paragonu do zamówienia.

 

  1.  Jakie formy płatności są możliwe?

Dostępne formy płatności to:

- pobranie

- przedpłata na konto obsługiwana przez firmę Dotpay

- płatność w formie PRZEKAZU/PRZELEWU Z DOWOLNEGO BANKU obsługiwana przez firmę Dotpay

- płatność w formie PRZEKAZÓW POCZTOWYCH obsługiwana przez firmę Dotpay

            

  1.  Czy mogę wpłacić pieniądze bezpośrednio na konto?

Tak, możesz to zrobić za pośrednictwem firmy DotPay, która obsługuje płatności naszych klientów.

 

  1.  Czy mogę zapłacić za moje zamówienie na poczcie?

Tak, możesz to zrobić za pośrednictwem firmy DotPay, która obsługuje płatności naszych klientów.

 

  1.  Co oznacza personalizacja?

Produkty PERSONA personalizujemy wyciskając w skórze przy pomocy gorącej czcionki ułożone przez Klientów napisy i tworzymy tym samym wyjątkowe, niepowtarzalne prezenty. Przykładowe napisy: Galeria

 

  1.  Czy mogę użyć więcej znaków w personalizacji niż podano w szkicu?

Niestety nie, podana ilość znaków do personalizacji wynika z miejsca na produkcie i ustawień maszyny do personalizacji.

 

  1.  Z czego wykonane są produkty marki PERSONA?

Nasze produkty wykonane zostały z najwyższej jakości skór naturalnych. W karcie każdego produktu umieszczona jest informacja o rodzaju skóry, z jakiego produkt został wykonany. Skóry naturalne użyte do produkcji naszych wyrobów to skóry bydlęce, licowe, a więc skóry najwyższej jakości i trwałości.

 

  1.  Czy otrzymam opakowanie do mojego produktu?

Tak, każdy produkt w naszym sklepie jest pakowany w indywidualne opakowanie. Każdy portfel pakujemy w eleganckie, drewniane pudełko, które można wykorzystać również jako szkatułkę na drobiazgi.

 

  1.   Jak można się z Państwem skontaktować?

Napisz do nas e-mail: persona@personagift.pl lub zadzwoń tel: 63 274 61 86.  Jesteśmy dostępni dla Państwa w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00-16.00.